And the bells were ringing out for Christmas Day


Jag sitter och lysnar på farytale of new york,
det är en av de finaste sångerna jag vet
Min papppa spelar den varge jul,
fast inte med Håkan utan orginalet med The Poguges och Kirsty MacColl
Den är fin och jag har inte lyssnatt på den sen i julas,
det är lixom inte samma sak att lyssna på den när det inte är jul.
Men det är en gräsligt fin låt och jag vet nog ingen som skulle kunna göra en lika
bra Cover som Håkan  Hellström

Jag missade jul kalendern idag, men den var säkert dålig

Jag ska fortsätta lyssna på farytale of new york,
men jag vet inte vart pappas Kirsty skiva är,
så jag får fortsätta ha Håkans fina stämma på repeat

Kommentarer

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback