Det kallas chocktillstånd när orden bränns

081204
Min födelsedag,
Emmie,Alex och Amanda var hos mig och
vi fikade.
Det var mysigt och jag fick ett paraply som jag värkligen behövde
det regnar snö ute,
och så fort jag sätter foten utanför dörren
vill jag bara gå in och lägga mig under täcket igen.

081205
Jag hadde släkt kalas idag och bakade tårtor,
och min mormor hadde en turkos fin tröja på sig
Jag fick Kentboxen,blommor,pengar och en sjal
Roger fyllde år och han satt och
citerade ur kentboxen
han sjöng ingenting som om
det vore en snappsvisa och
jag kunde inte sluta skratta.
sen gick alla hem
och jag satt och lyssnade på musik
hela natten


081206-081207
Jag träffade Emmie,Amanda och Alex
och vi tog bussen hem till Amanda.
Där åt vi  nudlar,badade bubbelpol,
snodde en dator och sov
Nästa dag när vi vaknade åkte Emmie hem
och vi andra lyssnade på musik och dansade.
Senare åkte vi till tomasbollenkyrkan
och fick steg
Där var det någon gubbe som desperat
förökte få folk att lyssna på hans
föredrag om att det var svårt att ta sig
till betlehem och att de var människor
som tilvärkade glas änglar av
delar av kyrkan som var kvar efter
att det hadde varit krig där.
Allt han sa var bara skitsnack.
När han pratat färdigt gick vi ut på
gården och firade nyår


Idag var jag försenad till skolan och när
jag kom fram hadde vi SO och jag
ligger efter jätte mycket,
men jag lämmnade in lite saker
och fick godkänt på svenska provet
Det är alldeles för mycket skolarbete
jag har att göra idag och imorgon,
betygen sätts på onsdag och
jag har för mycket oinlämmnade
arbetsuppgifter och icke godkända prov
Jag ska försöka skärpa mig till nästa termin
för så här kan jag inte ha det

Jag ska nog klippa mig snart,
helst nu i veckan
Jag ska klippa kort page


Kommentarer
Nöten

varför skriver du amanda? hon heter ju MÄNDIZ din nöt

2008-12-08 @ 19:56:43
Astronaut

vet inte, jag kännde för det

2008-12-08 @ 20:14:07
URL: http://astronautbrud.blogg.se/

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback