Det kallas chocktillstånd när tankar känns och skär som bitar av glas


Jag var på min broders lucia tåg idag,
det var lite charmigt även fast de sjöng
falskt och några hadde missat att
det var lucia och hadde vanliga kläder på sig.

Imorgon har vi lucia tåg på volvo 07.00,
vi måste vara i skola 06.15 och det är
inte det roligaste man kan göra!
Alla kommer vara trötta,sjunga falsk och
gnälla om att de är trötta.
Det kommer jag med göra,
specielt gnälla om att jag är trött.
Det kommer jag ängna hela min dag åt tror jag.

Jag har biologi prov imorgon och det lär ju
gå åt helvete om jag är så trött.
Men det är sista dagen att göra omprov
imorgon för på måndag går betygen
inte att ändra längre.

Imorgon får jag en coldplay biljett av pappa,
känns bra

Kommentarer

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback