Jag flyr genom en nedsläckt korridor och mitt indiehjärta slår och slår och slår


Idag har jag varit på myrornas och fyndat,
en vit/grå pälsmössa och en kikarväska.
Lite fint.

Morrissey ska spela i stockholm
i sommar, jag känner att jag måste gå!
Men tror att biljetterna kommer ryka på två röda,
och jag har ingen att gå med,
någon som vill?


Jag blev kär i pepparkakor från ica,
dem ska jag ta med imorgon till skolan.
Vi ska ha "jul mys" och kolla på
Tomten är far till alla barnen och fika.

Jag hoppas att Emmie kommer imorgon för
henne saknar jag!

Kommentarer
EMMie

SWIFT!

jag kan gå med dig, fast jag vet inte vilka dom är... men vi är ju konsertkompisar så :D

2008-12-20 @ 23:43:47
URL: http://pingpongdong.blogg.se/
Astronaut

SWIFTIGT!

jag vet inte hur man ska beskriva musiken,

kan ju skicka några smiths låtar så får du höra :DDD

2008-12-21 @ 12:09:50
URL: http://astronautbrud.blogg.se/

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback