PENGAR ÄR TID

(JAG FÖRLORAR TID)

Idag är det tredje advent,

det innebär att det är typ en vecka kvar till julafton.
Jag borde kanske göra en önskelista,
men det känns ganska onödigt för jag
önskar mig bara pengar och Canon EOS 450D,
och nytt läpstift och vitt puder men det ska jag få snart.

Det har varit en extremt tråkig söndag idag,
det roligaste idag var Jenny Svensk!
JS är alltid rolig och hon kan få alla att skratta
i typ vilka lägen som helst
Även en tråkig söndag.

Jag borde skriva på "De vitas välde" nu
men det är så jobbigt och jag hhar inte ens hunnit
halvvägs och det ska vara innlämnat imorgon.
Annars blir det ickegodkänt.

PENGAR ÄR TID

Jag har bestämt att jag sk klippa mig denna
vecka, nu har det gåt
månader sen sist
och jag går bara runt och sägger
att jag ska klippa mig men sen blir det alldrig av.
Men jag vet ju hur jag vill ha det,
kort rak page och kanske lugg?
Jag är ganska så osäker på
hur det ska bli med luggen
men om jag klippen pannlugg
kan jag ju alltid lägga över massa hår
så det blir samma lugg som jag har nu.

(JAG FÖRLORAR,
FÖRLORAR TID,
FÖRLORAR,
FÖRLORAR TID)


Kommentarer
Hanna

klen önskelista ^^

2008-12-17 @ 20:40:26
URL: http://kkalas.blogg.se/
Astronaut

Kanske det,

men varför önska sig onödiga saker

man egentligen inte vill ha

bara för att det är jul?

2008-12-18 @ 14:33:10
URL: http://astronautbrud.blogg.se/

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback