"sad to say I must be on my way So buy me beer and whiskey 'cause I'm going far away"

Idag var sista skoldagen inna jul lovet,
vi städade och jag och Alex hittade ett
nytt intresse.
Att tona fönster,
eller rättare sagt hälla vatten på fönster
så de blev tonade.
Riktigt trevligt!

Men vädret däremot,
det har blivigt riktigt vår väder ute
och det känns värkligen som att
julen är förbin när man går utanför dörren.

"Undra varför det inte snöar längre till jul föresten,
som jag minns det var det alltid snö på julafton men
det kannske är en efterkonstruktion och det spelar kanske
inte så stor roll heller.
Inte så länge man har Farytale of NewYork"

Ikväll ska jag lyssan på Frida Hyvönen och ta det lungt.
Imorgon blir det kyrkan
sedan ska jag och Emmie handla julklappar.
Jag brukar inte handla julklappar till folk
men i år blir väll ett undantag.


Tur att det finns vita fusk granar om det inte blir en vi jul,
jag skulle gärna ha en sådan.

Kommentarer
EMMie

Haha, ni var så roliga... "TONA FÖNSTEEEEER!!!"

2008-12-20 @ 23:44:43
URL: http://pingpongdong.blogg.se/
Astronaut

TONARNA :D

2008-12-21 @ 12:07:45
URL: http://astronautbrud.blogg.se/

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback