Vi var som körsbär, körsbär


(Andra bilden blev västa fjortis bilden, töntigt)

Monki rea är det bästa som finns i hela världen!
Jag köpte en grå högmidja kjol,
den är inte så fin men jag köpte den ändå
och en kofta eller,
jag vet igentligrn inte vad det är men
jag köpten den

Igår var jag med Emmie och vi gick hem
till Vicky och träffade fint folk.
När jag kom hem tittade jag på
Timo Räisänen.
Eller jag tittade på ett kör program och
Timos kör sjöng "Stanna hos mig" av Kent,
fint
Ikväll ska jag äta kiwi och titta på Timo igen.
Jag har nya matvanor nu,
jag har bestämt attt jag bara ska äta
frukt,grönskaer och lättfimjölk.
Känns bra

Kommentarer
Rebecca

åh så fin blogg du har!

Hur gör du så att den blir smal? Eller hur förminskar du bredden alltså.

2008-12-27 @ 21:43:26
Astronaut

Tack Rebecca,

jag har inte förminskat

den alls utan jag använde

en "design" som redan fanns

i den storleken och ändrade

färg och lite annat

2008-12-28 @ 00:14:34
URL: http://astronautbrud.blogg.se/
Rebecca

Okej! Jag förstår! Tack :)

2008-12-28 @ 09:56:07
Sofia

Har du färgat ditt hår brunt, eller tonat?

Om du har tonat, kan man bara köpa hem en toning och börja? Man behöver inte göra nånting emellan eller så?

2008-12-30 @ 10:55:27
URL: http://musikbarn.blogg.se/
Astronaut

jag har färgat,

men toning är precis som fär bara att det går ut fortare

2008-12-30 @ 11:01:58
URL: http://astronautbrud.blogg.se/

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback