Den första snön har fallit allt är halt

Idag var sista gången någonsin på show boat, jag var back stage och det var lite fint.
Vi satt och härmade skådespelarna och skrattade.
Sen i en paus precis innan vi skulle ner och sjunga såg vi Peter Sipen springa förbi i ett fönster och jag och Ida ville hälsa på honnom men vi hann inte för han sprang ut i publiken.

Sen tog vi grupp bilder på alla med kostym, det var himlans trevligt!


Sen tog vi bilder med Greene och fick hennes nummer till afrika

Sen var det slut och vi hadde en liten fest med champange och slata pinnar.
Och Peter Sipen med sin stiliga hatt komm upp till våran koridor för han skulle hälsa på pianisten, jag och Ida ville gå fram och pussa lite på honnom men det vågade vi inte.
Vi fick massor av kramar av de la kör och Greene och jag började gråta.
Jag ville inte därifrån!
Nu är det bara festen på fredag sen är det borta, jag vill inte ens tänka på det.

puss

Kommentarer

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback