Love Undone

Show Boat är slut på riktigt nu och än finns det tusentals tårar kvar,
jag vet inte hur jag ska börja.
Det har varit en riktigt fin och fantaskisk kväll,
så ett stort tack till alla som har varit med på show boat!
Det har under de senaste månaderna varit det mitt liv har gått ut på
och jag saknar det redan.

Kvällen böjade med att alex komm hem till mig och vi fixade oss
och tog oss några "för drinkar"
sen gick vi till lokomotivet
Där träffade vi emmie,mändiz och massor av fler trevliga folk

Alla dansade och hadde sper kul till det ryska fokt bandet

Vi fotade folk och hadde jätte mysigt

Vi träffade Anna-Maria som visade oss "bakom denna mask"

Sen gck vi tillbaka till det rysk folk bandet och dansade som fan

Jag träffade den charmerande James,
och fick en kram

Vi träffade capten Andy och kräftis.
Sen blev vi nästan utkörda och vi grät hejdlöst,
jag har alldrig varit med om något värre.
Men Greene Komm och vi fick stanna i henes louge till 12,
vi grät ännu lite mer sen gick vi hem och på ut vägen
vinkade vi til de la kör som vart jätte förvånad när hon såg att vi var kvar.

Nu är kvällens fest över och jag vet inte va jag ska sägga,
Förväl show boat


Kommentarer

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback