Men jag minns våra skrikiga stolar i köket


Idag fyller min bror 7 år, tiden går så fort!
Vi hadde litet kalas med tårta och presenter,
snart fyller jag år och jag längtar lite
men grattis Marcus!

Imorgon är det avslutnings fest på show boat och jäg känner redan att tårarna inte är långt borta,
det blir nog lite som premiär festen
Mingla lite med mysigt folk, äta lite
Men skilnaden den här gången är att vi måste ta förväl av alla
och skiljas från afrikanerna.
Det kommer vara blandade känslor
men det jag tänker mäst på nu är det som är sojligt
det är ju klart att det kommer bli kul
men jag vet inte.
Och vi ska göra ett lucia tåg inför alla imorgon,
det känns lite skämmigt just nu
och jag måste köpa tärnglitter imorgon.
Men nu har jag köt en vit tröja från monki med
roligt tryck på och lös ögonfransar

Puss

Kommentarer

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback