November,vi avslutar sagan snart

Idag var min sista föreställning på show boat
det var magisk, men tragiskt.
Jag har ju föresten två back stage föreställningar kvar men det är inte alls lika roligt som on stage.

Afrikanerna älskar mina brillor och tar gärna kort med dom på sig,  det är gulligt
Greene är den trevligaste av dom, henne kommer jag sakna massor.





Alla ville ta grupp foton och det var lite mysigt
men rörigt för mitt huvud
Jag har blivit en himlans kontroll människa, jag måste veta exakt när och var oc hur saker ska ske annars får jag panink
Jag tror folk tycker det är lite jobbigt när jag frågar saker hela tiden

När jag satt bakom scenen med De La Kör berättade hon att nån gång fram över ska vi skriva uppsats om valfri artist/band på musiken,då blev jag lite glad men jag vet inte vem jag ska skriva om
Min första tanke blev kent men hon hadde redan fått in hundratals uppsatser om kent så hon tyckte att jag skulle skriva om Håkan och BD
Det ska jag nog göra men jag vill ju skriva om kent
Jag får väll se hur det blir med det




Sen var det charlstone dags och av med hatten
lite synd bara att vi måste ha sånt äckligt slick hår medans vuxen kören får har jätte snygga 20 tals peruker
Jag är lite kär i en blond lockig peruk och ett par svarta skor
Jag hoppas att jag hittar liknande skor i någon afär, skulle inte vara fel att trippa runt i sådanna.

Men sen var det ialafall slut med show boat och det känns lite tomt nu, även om det inte är sista gången man får traffa alla men då vet man att det närmar sig.
22 november är det slut fest och då ska jag och Alex och Emmie och resten av the show boat members klä upp oss stiligt med lösögonfransar och grejer.
Ialafall på aplåd tacket började jag nästan gråta men jag höll mitt huvud högt.
Just nu kan jag inte tänka klart.
Det känns så konstigt och töntigt att sitta här och tänka tillbaka på allt som har varit
Från början var jag en av dom som värkigeb hatade show boat och jag tyckte det var en plåga att gå dit.
Sen förendrades allt och jag fick upp ögonen för teater ochshow oat blev som ett andra hem,
en andra familj och nu ska man lämmna alltig.
Det kommer kanske bli skönt att få lite fritid igen, men jag vet inte
Mest av allt kommer det kännas tomt
Hejdå Show Boat

Nu ska jag titta på några avsnitt av mäklarna sen ska jag sova
Puss

Kommentarer
Emmie

Jag kan ju typ skriva en uppsats om någon artist som aldrig vetat om eller nåt! Typ Regina Spektor? Fast det finns mest information om henne på engelska.. Oj vad svårt :( Kent är grejen liksom.

Föresten... DET ÄR JU BARA DU OCH ALEX SOM SKA GÅ OCH KLÄ UPP ER???!!!!???? JAG DÅ

2008-11-18 @ 10:39:25
URL: http://pingpongdong.blogg.se/
astronat

Det är ett svårt val!

Ja, jag får allt ta och ändra texten!

Och hoppas du blir frisk snart för jag saknar dig

2008-11-18 @ 17:26:56
URL: http://astronautbrud.blogg.se/

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback