Vi rör oss Ni står still

Jag kommer alldrig kunna släppa show boat,
alldrig
Igår innan vi gick ville jag bara hålla fast vid afrikanerna och alldrig släppa taget,
jag saknar dem redan och jag han alldrig ta förväl av var och en på riktigt.
Jag trodde jag hadde tid,
Jag trodde att jag hadde tid

Nu finns det bara minnen kvar, fina minnen
men ändå känns det bara som ett tommt hål i mitt hjärta,
och hålet kommer alldrig att försvinna

Jag har inga ord,
jag är så målös
Jag trodde alldrig att en medvärkan i en musical
kunde betyda så mycket för någon
som det  har betytt för mig och alla andra

Det känns som att de här tårarna alldrig kommer att sluta rinna ner för mina kinder
och jag längtar tillbaka så mycket

Jag kommer alldrig att dlömma den här tiden,
alla nya vänner
och upplevelser

Kommentarer

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback