Det börjar verka kärlek banne mig

Kännde att det fanns tid för ett till inlägg ikväll!
Kan ju berätta att vi skulle på "cosmonova bio" idag i museumet och vi hadde planerat att se en läskig fil om havs djur typ, alltså det är typ som en special bio som är rund eller det går inte att förklara men det är coolt ialafall! Men biljetterna var slut så vi fick kolla på en tecknad "Rädda Vädret" film typ och det var nog den sämsta filmen jag har sett i mitt liv!
Men det var ganska kul endå.
Sen fick vi lite tid över och jag hann gå till top shop, jag hittade en röd högmidjakjol med röda hjärtan på och en "batman väska" som jag ska få i födelsedags present!
Och jag köpte ett par konstiga strumpbyxor där, dom är annolunda.
Jag tror inte jag kommer använda dom så mycket men det är ändå kul att ha.

Jag såg nyss idol och blev ännu mera kär än jag var innan det började.
Lars är så charmig och gullig!
Nu ska jag gå och fortsätta kolla på idol och sånt.
Puss

Kommentarer
Finns bara en som läser din blogg (just nu)

OJ, du det låter fint! Har du fått grejerna ännu eller sa dom att du ska få det i julklapp?

2008-11-01 @ 00:15:35
URL: http://pingpongdong.blogg.se/
Astronautbrud

kjolen och väskan blir fördelsedags present eller julklapp :>

2008-11-01 @ 10:06:10
URL: http://astronautbrud.blogg.se/

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback