Jag är fartblind, kriminell

Nu har jag skaffat mig en blogg igen, hoppas den här inte blir lika tråkig som mina föredetta bloggar.
Jag är ju värkligen inte klar med designen men jag vet inte rktigt hur den ska se ut så det kan nog ta ett tag innan allt blir i sin ordning.

Jag har kommit på massor med viktiga och smarta saker på senaste tiden, kanske ingenting som rör andra men mig.
Till exempel att jag skulle vilja ha en lockig 20-tals frisyr, så som alla gamla flimstjärnor hadde på den tiden.
I och för sig är det väll rätt så jobbigt med att hålla den så fin som man vill ha den men det är ju så himlans stiligt!

En annan sak jag har kommit på är att jag nog vill bli musikal artist, det låter fan hur töntigt som helst men det värkar bara så himlans roligt! Ända sen vi började repa med Show Boat har jag haft den tanken och jag vet inte riktigt om det bara är en till av mina tokiga iderer eller om det är någonting jag värkligen borde satsa på? Det låter ju så töntigt när man sägger det, att men vill bli musikalartist men jag vet inte.
Annars är nog det ända vättiga som intreserar mig att fota.

Idag har varit en ganska lugn dag, vi hadde X-dag i skolan och gick igenom inför fysik prov och musik prov.
Jag tror att musik provet kommer gå hyfsat bra, det är pop och rockens histora och man ska kunna massa olika musik stilar som ledde fram till Rock. Några bättre än andra! Men en som jag fastnade för är irlänsk folk musik, dialäkten är nog den finase man kan ha!
Jag pratade för övrigt men min irländska gudfar här om dagen och det var trevligt! jag hadde inte hört från honnom på ett halv år och inte träffat honnom sen jag var 6. Jag grät nästan i telefonen, jag vill åka över till irland snart!
Men för att återgå till prov så är fysik provet inte lika lätt, jag kan ingenting och förstår inte alls vad läraren talar om!

Imorgon ska jag äntligen till Show Boat igen, och dricka juvlig varm choklad.
Den ända nack delen med det hela är att jag är på secn och måste ha mittbena och star wars frisyr.
Men den stilige James Lund kommer vara där och det är ju bara för himlans töntigt att gå och bli kär i honom, men jag har lyckats!

Nu ska jag lyssna på Marit Bergman & Billie the vision & the dancers
puss

Kommentarer

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback