Men älskling vi var alla en gång små

Idag har jag vart med katarina och jag fick sms från Emmie att hon såg jocke i sthlm, jag vill med dit!
Imorgon ska jag dit men då ska jag vara där med familjen och gå på "Natur museum" eller någåt liknande.
Det låter riktigt tråkigt! Det är typ massa döda dinosaurirer och en bio, inte riktigt någonting för mig tror jag.

Igår var jag på Show Boat och det var mysigt!
Det blev en lyckad föreställning för min del, jag har äntligen lärt mig att över reagera utan att skämmas för det.
Framsteg,Framsteg!
Fast i sista scenen som är "Charlston" hadde jag jätte ont i magen.
Jag fick det efter att ha ätit nudlar i pausen och jag var jätte orolig över att jag skulle spy på scenen.
Jag är så himlans glad över att jag inte gjorde det, det skulle vart en katastrof!
Ganska snart är Show Boat slut, 22 november tror jag.
Det kommer bli så sorjligt att lämmna det, jag kommer värkligen sakna alla människor och alltig annat!
Men det bli ialafall en slut fest och det ser man ju fram emot!
Men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig!

Och alla känslor slog och sprängde
Hela vardagen full med hål
I en tid då inget hände
I en stad som alltid sov

puss

Kommentarer

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback