Sänk mitt hjärta som en sten

Jag var ute och gick idag och hamnade i Hagnesta Hill.
Det var mysigt, jag gick bara runt där och lyssnade på låtarna och fotade lite.



081010

Första dagen på konfirmations läger på Foll Ökna,riktigt kul faktisk.
En konstig grej var att innan man fick äta var man tvunden att sjunag typ:
"Gud är god mot mig
Gud är god mot mig
Han ger mig mat fast jag är lat
För gud är god mot mig"
Jag delade iallafall rum mede Mändiz och Alex till en början men Alex var tvunden att sova i ett annat rum för en boll kastade ut honnom! Vi gömde honnom i Mändiz  säng och när bollen hittade honnom sa hon typ "Det här är det sämsta  gömmstället jag har sett och jag har vart på många konf. lläger i mina dar!"
Kvällen blev blev ganska lyckad ialafall.
081011
Dag 2 på konf. lägret
På dagen blev vi indelade i små grupper som vi skulle spela små teatrar i, det var ganska sjukt och jag fattar inte vad det skulle vara bra för. Sen var vi tvungna att spela upp det för alla andra grupper, det var läskigt!
Sen vart vi lediga en stund och Alex,Mändiz och jag gick till några kossor som var söt, men det gick inte att klappa dem :C

På kvällen var det guds tjänst och vi fick gå till olika stationer och sjunga olika psalmer.
På en station fick man varsin sten som skulle symbolisera alltign ont och dåligt som man går och bär på, sen skulle man en och en gå över en bro alldeles i mörkret och slänga stenen i vattnet.
Nu när jag tänker efter var det väll ganska fånigt men jag och några till stod där och grät som idioter för typ ingenting.
Senare på kvällen hadde jag, Mändix och Alex party!
Vi lyssande på massa musik, alex dansade och vi åt godis och jag drack trocadero.
081012
Vi åkte hem och busringde i bussen,trevligt trevligt.

Orkade inte skriva det där förut så jag gjorde det nu istället!
Puss

Kommentarer

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback