Världen styrs av män, det har jag bittert fått erfara

Det var jätte roligt igår på Show Boat, allting fixade sig med tiden.
Tur bara att jag inte gick dit 16.30 för jag skulle vara där 17.30, sen komm Alex och plingade på och vi packade med oss nudlar och sånt.
Sen när vi var framme ringde De La Kör och var allmänt trevlig.
Efter de satt jag back sage med JS och jag garvade sönder.
Det är meningen att vi ska göra ljud efekter åt folk på senen så vi satt och överdrev som tanterna i vuxen kören.
I en sen när det är föreställning i teater båten ska james skjuta nån på lådsas och alla ska tro att det är på riktigt, då ska vi i back sage skrika och JS skrek det högsta hon kunde och jag dog av skratt!
Det blev en lyckad kväll och på hem vägen sjöng Alex och jag Livet på den jädra scenen så högt att hela eskilstuna hörde.

Idag har jag inte planerat att göra så mycket.
Jag ska åka och handla lite och ikväll ska vi åka och fira Julia som fyller år, vi ska äta tackos och sånt!
Just nu ska jag bara sitta och lyssna på Coldplay
Puss

Kommentarer

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback