Visioner i mitt huvud när du ler

Jag fick MVG på musik provet och det känns underbart.
Jag vart så shockad när jag fick veta det!

Idag när Alex och jag var påväg till hemköp stannade tiden helt!
En blick sen var alltig helt borta, Jag såg Martin Sköld och fick panik.
Jag tog tag i Alex som inte fattade nåntig först men sen berättade jag vad jag såg!
Jag stog där som en idiot och skrek Martin.
När vi komm fram till honnom visste jag inte vad jag skulle ta mig till
-hej
-hej,hej!
-ehh,jag älskar dig!
Det var det ända jag fick framm och han log mot mig!
Jag borde kanske ha frågat om autograf men det hadde jag inte en tanke på när de hände.
Det var så fint!
Väl inne på hemköp stog jag och skrek och hoppade.

Sen gick jag och Alex till Show Boat, vi sjöng början av lejonkungen i hissen för TBQ och dom jublade.
Jag satt back stage och det var en jävla tjur skalle där som sa håll käften så fort man viskade!
Den gubbjävlen kan gå och skjuta sig i huvudet!

Nu ska jag lyssna på musik
Puss

Kommentarer

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback