I don't mind if you don't mind cause I don't shine if you don't shine



Började dagen med att ringa
min gode vänn rolling stone alexander,
sen gick vi till kören och skolan

Efter skolan klippte jag luggen
och det vart som det vart

Till kvällen drog jag och Emmie
till staden och fotade lite,
mysigt








När jag kom hem pratade jag lite
med pappa och kom fram till
att vi kanske ska gå på morrissy
om jag inte hittar någon annan som
ska dit. Det är kanske lite skämmigt
att gå på konsert med en förelder
men jag vet att pappa älskar smiths
och morrissey så  jag antar att han gärna
följer med om jag inte går med en vänn.
Får se hur det blir,
jag vill gå på Bloc Party och Håkan
men jag tror inte det blir av!
Ska nog boka anna biljett nu i veckan
kanske!


Hjälp har börjat igen,
typ världens roligaste.
Jag älskar Örjan och jag
har ganska dålig humor

Kommentarer
Amanda

vart har du köpte din rosett?

2009-01-30 @ 23:47:24
Astronaut

jag har gjort den själv

2009-01-31 @ 09:46:17
URL: http://astronautbrud.blogg.se/
Amanda

hur gör man sånna då ?

den var skit fin!

2009-01-31 @ 11:06:33
wendela

kom till håkan!

2009-02-06 @ 10:41:33
URL: http://ppang.blogg.se/

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback