Idioter, varför finns det inga kvoter för idioter?

   
Jag tvingades köpa dessa
extremt fula kängor idag,
jag har trippat runt i tyg skor
hitils och det vill jag fortsätta med!
Men det är inte så hälsosamt
när det är 15 minus grader utomhus.
Jag har alltid haft svårt för vinterskor,
nästan alla vinter skor är fula enligt mig
och det känns inte särskilt bra att
jag ska ha på mig dessa skor under vintern.
Förhoppningsvis blir det lite varmare
snart så att jag kan övergå till
tygskor igen!

Markus Krunegård är ett geni,
hans texter är storslagna!
Jag har lyssnat på nästan bara
Markus hela dagen idag
(lite U2,kent,BD,anna ternheim och the cure
har även spelats idag)

mycket fint


Kommentarer
ett barn

du lyssnar inte ens på U2 och the cure.

2009-01-11 @ 14:59:07
URL: http://nonamesalright.blogg.se/
Astronaut

vad vet du om det,

känner vi varan?

2009-01-11 @ 18:44:52
URL: http://astronautbrud.blogg.se/

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback