Nu när det blåser på månen ska du ta mig härifrån?


Jag och mina vänner tog hundratre
smakprover på de godaste tuggumina
som finns i hela världen!

Alexander posade fint och vi
ska göara en fett hemlig bilddagbok
nån gång och lägga in bilder på alla
vi hatar.
Det råkade vi göra förut en gång
och vi hamnade i mobbnings gruppen!
Heheh, inte bra

Mensis och Emmie med MOONBOOTS

På idrotts lektionen hälsade döden
själv på, jag bad emmie att skjuta mig
men istället dog jag plågsamt under
en kvart

Snart ska jag nog till h&m
för att kunna använda min mössa!
När jag tog upp mössan ur påsen
när jag köpt den satt larmet kvar?!?!!?
Välldigt konstigt!
och sen ska jag till posten för
att hämta lite paket

Kommentarer
SWIFT

VERKLIGEN JÄTTE FIN BILD PÅ MIG! DELAD LUGG OCH SÅ OCH SEN SER JAG UT SOM ATT JAG HAR TAGIT EN KAKA FÖR MYCKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men Moooooonisarna gör bilden :D

2009-01-13 @ 22:06:30
URL: http://pingpongdong.blogg.se/

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback