Det kallas chocktillstånd när tankar känns




Dave spelade på lillebror






Jag konfirmerade mig i söndags och
jag fick mest pengar.
Hitils har jag köpt en Broder Daiel skiva,en tröja och en byxdress från monki.




Jag tror att jag ska fixa morrissey biljett snart,
kanske ska gå med min pappa för det är ingen annan som vill
och på onsdag ska jag till stockholm med honnom.

Föresten så skulle det vara kul om jag fick lite kommentarer,
jag vet ju ingenting om vilka ni är som läser!
Berätta nåt trevligt för mig, kanske vilken din favorit låt är eller
vad du ska göra i helgen. Inte vet jag


Kommentarer
tilda

svar: vaaaa? oj, tack så väldigt! tycker mest det är tråkigt, uppsatt hela tiden och så. men detsamma beckifin.

föresten, om tröjan är i någon grön nyans och lila har vi en likadan!

2009-05-14 @ 19:51:07
URL: http://supertilda.devote.se
Anonym

glass of water-coldplay från leftrightleftrightleft!

2009-05-17 @ 13:11:20
Maja

Heej.



Tycker du att Dave är bra??



KRAM<3

2009-06-24 @ 16:56:50

Gör ett avtryck som sitter längre än det du redan gjort

namn:


e-post:


din blogg:


avtryck

Trackback